niedziela, 9 września 2012


Od 2 tyg, szukam czarnych niskich conversów. Objechałam chyba wszystkie sklepy  converse w moim mieście i nigdzie nie było mojego rozmiaru.
3 dni temu pojechałam z A. zobaczyc czy nie było dostawy, okazało sie że w sklepie jest rozmiar 37 i 38 tego modelu, a ja potrzebowałam 37,5.Przymierzyłam więc 38 , były tylko troche za duże, ale że potrzebowałam tych butów , postnowaiłam że kupie wkładki by zmiejszyc troche rozmiar < pomysł mojej przyjaciółki >.I o to stałam sie posiadaczką kolejnych conversów. Przy okazji kupiłam też beżowo- czarny sweterek.




Niedługo postaram sie dodac notke z EGIPTU .

11 komentarzy:

  1. Conversy genialne! :) Sweterek też bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to jak szukam czegoś 1000lat i jak na złość nigdzie tego nie ma!Ale sweterek wydaje się wspaniały:)Cudowny zestaw^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Conversy czarne krótkie są przecudowne !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno sweterek jak i bucik super !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja teraz mam w planach kupić czarne lub białe krótkie conversy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. converse ! Uwielbiam ich wszystkie trampki i mogłabym mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. omomom *-* kocham Conversy ♥

    OdpowiedzUsuń