piątek, 10 lutego 2012

impreza i ferie.♥

Dzisiaj zaprosiłam swoich przyjaciół na imprezę.Było świetnie,nigdy tak dobrze się nie bawiłam !Szkoda,że tak szybko czas zleciał,ale na pewno szybko to powtórzymy ! W końcu mamy już ferie.Wielkopolska była ostatnia,ale przez to,że na nie tak długo czekałam,strasznie się z nich ciesze,jak wszyscy moi znajomi.Niestety ferie mają mały minus,dokładnie przez niektórych  nauczycieli ,którzy umieją wykorzystać ferie -.- Ale narazie  nie myśle o nauce,teraz mam w  głowie tylko odpoczynek,spotykanie się z znajomymi i wiele  innych przyjemnych spraw !
W któreś z najbliższych notek pokaże wam kilka prezentów które dostałam.

11 komentarzy:

  1. Jestem za!! pokaż prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, miłych ferii!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie masz, ja mialam pierwsze i teraz caly czas musze chodzi do szkoly. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachodniopomorskie zawsze miało na końcu ferie a teraz mieliśmy na samym początku. :( Wolałam mieć ferie w lutym. ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się już niestety kończą ;(
    W każdym razie życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeah! :)
    Ja też mam ferie :))

    OdpowiedzUsuń